Montageservice

Na aanschaf van jouw nieuwe tuinpoort is het tijd voor de montage. Onze tuinpoorten vereisen een zorgvuldige installatie, zodat je jarenlang kunt genieten van je poort en/of schutting. Een verkeerde installatie kan ervoor zorgen dat je poort bij een zware storm omvalt, wat niet alleen zonde is, maar ook gevaarlijk kan zijn. Daarom is het cruciaal om de poort goed te monteren. Kies daarom om professionele installatie door onze vakmannen.

De monteurs van Tuinpoorten.nl

Onze ervaren monteurs garanderen een snelle en zorgvuldige installatie van hekwerken, schuttingen, poorten en overkappingen. Geniet van het gemak en wees verzekerd van een nette montage. Onze teams zijn grondig opgeleid en beschikken over de juiste certificaten en gereedschap om jouw installatie succesvol te voltooien.

Hoe werkt onze montageservice?

Bij Hekwerkonline streven we ernaar om je zoveel mogelijk te ontzorgen. De eenvoudigste manier om te bestellen is via onze productpagina's. Tijdens de configuratie van je tuinpoort kun je ervoor kiezen om je hekwerk of schutting door ons te laten monteren. De prijs wordt automatisch berekend en met één druk op de knop aan je bestelling toegevoegd. Na je bestelling neemt onze klantenservice binnen enkele dagen contact met je op om een geschikt moment voor de montage te plannen. Deze vindt doorgaans plaats binnen drie tot zes weken.Onze montageservice kan je ook via de mail of het offerteformulier aanvragen. Onze experts doen de berekening en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bijkomende kosten

Bij ons zijn er geen verborgen kosten bovenop de montageprijs. Je hebt gekozen voor onze vakmensen, en wij regelen alles voor je. Met meer dan 1000 klussen per jaar houden we onze aanpak altijd hetzelfde: we regelen het, zonder gedoe, zelfs als het tegenzit door regen of andere obstakels.

Toch zijn er situaties die extra tijd of kosten met zich mee kunnen brengen.
Hier zijn enkele aandachtspunten om onaangename verrassingen te voorkomen:

• Puin in de grond: Dit kan niet altijd worden gezien. Controleer en verwijder eventueel puin van tevoren. Als er onverwacht puin wordt aangetroffen, kan dit extra tijd kosten, wat wij in rekening brengen. We maken ons echter geen zorgen om een paar kleine steentjes bij één paal.
• Wortels: Deze kunnen net als puin vertraging veroorzaken. Laat ons weten als er wortels in de grond zijn; ook hiervoor geldt dat we geen probleem maken van een paar kleine wortels.
• Oude erfafscheiding: Zorg ervoor dat deze is verwijderd voordat wij komen.
• Toegang: Geen achterom? Geen probleem! Onze monteurs kunnen de materialen door het huis tillen, maar dit kost extra tijd. Laat ons van tevoren weten, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
• Bestrating en planten: Als er straatwerk of planten verplaatst moeten worden, is het terugleggen van de bestrating niet inbegrepen in onze montagetarieven. We kunnen echter wel assisteren—laat ons dit van tevoren weten zodat we de juiste vakman kunnen sturen en de kosten kunnen berekenen.

KLIC-Melding
Vergeet niet zelf een KLIC-melding te doen. Tuinpoorten is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan kabels en leidingen, tenzij deze vooraf duidelijk zijn aangegeven.

Veelgestelde vragen

1Hoe snel kunnen jullie de poort komen plaatsen?
Binnen 3 tot 6 weken, afhankelijk van de seizoensdrukte.
2Hoelang doen jullie erover om een poort te plaatsen.
Afhankelijk van de situatie tussen de 1 en de 3 uur
3Plaatsen jullie ook schuttingen?
Ja zeker! Wij plaatsen ook schuttingen, ook i.c.m. een tuinpoort
4Moet ik zelf mijn oude schutting, hek of heg verwijderen?
Ja, u dient dit zelf te verwijderen. Inclusief eventuele palen, puin en wortels in de grond. Onze tuinprofessionals kunnen echter ook de oude tuinafscheiding verwijderen en meenemen. Dit moet bij bestellen aangegeven worden in het opmerkingsveld zodat wij hiermee rekening kunnen houden in de planning. Hier zijn extra kosten aan verbonden die wij vooraf bespreken
5Wat is een KLIC meldingen en moet ik die zelf aanvragen?
Een KLIC-melding (Kabels en Leidingen Informatie Centrum) biedt informatie over de locaties van kabels van netbeheerders, zoals gas en water. Het is jouw verantwoordelijkheid om deze melding uit te voeren en de gegevens aan de monteurs van Tuinpoorten.nl te verstrekken. Ook informatie over leidingen die mogelijk niet in de KLIC-melding zijn opgenomen (bijvoorbeeld als je zelf een HWA hebt aangelegd), moet je delen met onze monteurs. Als we geen informatie ontvangen, gaan we ervan uit dat de grond vrij is van kabels en leidingen. Je bent als klant altijd verantwoordelijk voor eventuele schade aan leidingen.

Zit je vraag er niet tussen?